The Great Tours: Germany and Austria The Danube from Linz to Passau
S1, E4: Stop first at the vibrant city of Linz, Austria’s contemporary mecca for art, culture, and technology. Glimpse the city’s era under the Nazis, then take in cutting-edge museums, majestic cathedrals, and the historic inner city. Crossing into Germany, discover Passau, with its great Veste Oberhaus castle, stunning baroque cathedral, and culture of edgy performing arts and regional cuisine.