The Dark Elf and the Beautiful Flower
エルフさんは痩せられない。 TV放送ver. E2: Erufuda isn’t the only person from another dimension worried about gaining a few pounds! She is shocked to discover Kuroeda, a dark elf, is also stranded in this world.