The Box The Dark
S1, E5: Jenny (Letitia Hector) quickly concludes that Detective Pici (Anna Friel) has become obsessed with Adina (Nina Yndis). To drive Adina out of Pici, Jenny must become an unwilling accomplice in Adina's crazy attempt to prove her innocence. Peter Stormare, Alexander Karim, Olivia Grant, Shaq B. Grant and Helen Behan also star.