The Darkest Hour
Сезон 1, серия 6: In 2012, 42-year-old Michelle Mockbee's beaten body was found at work. She was wearing her pink sapphire ring, so robbery was ruled out. Employees and her husband Dan were interrogated. The case stalled until video surfaced that blew it wide open.