Сезон 15, серия 14: Quagmire discovers the “dating” app Tinder, forcing Peter, Joe and Cleveland to intervene and save him from his soul-sucking hedonism. Meanwhile, Stewie finds out that he has scoliosis and learns the perks of his latest diagnosis.