Alaska: The Last Frontier The Day the Cattle Swam
S7, E5: Otto and Eivin race to get the barge ready for its most ambitious mission yet- moving wild buffalo. Jane and Charlotte are put to the test as they lead the Kilchers' first ever all female cattle drive. Atz Sr. and Atz Lee protect a homestead relic.