Alaska: The Last Frontier The Day the Homestead Almost Died
S7, E2: The Kilchers are back, and with the family legacy in jeopardy, they kick off a complete homestead overhaul. Blindsided by a massive snowstorm, the family uses every piece of heavy machinery in their arsenal to ensure the survival of future generations.