Tyrant The Dead and the Living
S3, E3: Barry and Molly employ every means available to prevent a personal tragedy. Fauzi and Daliyah become close through work, emboldening Fauzi to hope for a romantic future. Ahmed makes a dark discovery about Nusrat’s past.