The Dearly Beloved
S2, E24: In the season finale, Sandy must make a life-changing decision to save his marriage to Kirsten. Seth, Summer, Marissa and Ryan are caught in the crossfire at The Bait Shop; and Jimmy Cooper (former series star Tate Donovan), worried about Marissa and his family, rushes home to Newport Beach.