The Death Of The Edmund Fitzgerald
S1, E16: Lake Superior is home to the "Witch of November" and some of the worst storms a sailor will ever see. On the night of November 10, 1975, the 29-man crew of the iron-ore carrier Edmund Fitzgerald faced the Witch head on.