The Decision Tree
S5, E10: Alicia is shocked to learn that a former client bequeathed her millions, but Lockhart/Gardner quickly contests the will on behalf of the deceased’s wife. Meanwhile, Diane asks Kalinda to look into Damian's background. Also, Eli and Marilyn are concerned about Peter being seen with Alicia's more disreputable clients at the Florrick/Agos holiday party. Jordana Spiro guest stars as Detective Jenna Villette. Returning Guest Stars Include John Noble as Matthew Ashbaugh, Alicia's former client; Stockard Channing as Veronica Loy, Alicia's mother; Nathan Lane as Clarke Hayden; and Democratic Political Strategist Donna Brazile as herself.