Girlfriends The Declaration of Lynndependence
S1, E17: Toni and Joan ponder their options with Lynn, convinced it is time their friend learned to fend for herself instead of depending on them. William, on the other hand, struggles to make some guy time away from Yvonne (Cee Cee Harshaw).