The Deep End of the Pool
S1, E3: After Max (Max Burkholder) gets kicked out of school, Adam (Peter Krause) and Kristina (Monica Potter) explore the best educational options for their son. Sarah (Lauren Graham) hits a wall when she ends things with Jim (guest star Mike O’Malley) and succumbs to car problems. Meanwhile, Crosby (Dax Shepard) spends a fun-filled day with Jabbar (Tyree Brown) and Julia (Erika Christensen) realizes that she’s missing out on her daughter’s life. Craig T. Nelson, Bonnie Bedelia, Sam Jaeger, Joy Bryant, Mae Whitman, Miles Heizer, Sarah Ramos and Savannah Paige Rae also star.