The Deep End
S1, E3: Em works to earn the team’s respect when she is left in charge. Hina and Kainalu juggle multiple beachside emergencies. Will’s fiancé pays him a visit at work. Sonny opens up to a former lifeguard about his trauma since losing his nephew. Laka continues his flirtation with EMT Jenn (guest star Sea Shimooka).