The Deep Freeze
S3, E11: In the Revelation Mountains of Alaska, Marty faces off with a vicious wolverine. In Montana, Rich tries to protect a young family from a hungry predator while Tom Oar battles the bitter cold to build a primitive teepee. And in Maine, one wrong step has Charlie Tucker fighting for his life.