The Deep Web
S5, E20: When Alicia has a chance encounter with a charming entrepreneur during jury duty, she begins to consider options outside her marriage and seeks the advice of her mother. Meanwhile, Diane's friends come to her for legal advice when their son is accused of selling drugs on the Internet. Nestor Carbonell guest stars as entrepreneur Daniel Irwin.