The Deep
S1, E2: We journey deep into the abyss to see strange creatures, many of which are new to science. Including terrifying fish with massive teeth that eat prey twice their size and weird jellyfish that flash in the darkness. Deep sea sharks never filmed before are revealed along with submerged mountain ranges and volcanoes far larger than anything on land.