The Defector and the Divorcee
Сезон 1, серия 1: At last Ana Margarita Martinez's love has come along. Little does she know that this man and husband of one year has a dark secret. Husband Juan Pablo Roque is really a spy for the Cuban government who uses the marriage to remain undercover.