The Delivery, Pt. 1
시즌 6, 에피소드 17: Pam's (Jenna Fischer) contractions begin but she and Jim (John Krasinski) are determined to wait it out as long as possible so they can have more time at the hospital. Meanwhile the rest of the office tries to distract Pam from the pain with food and entertainment.