The Demon in Your Heart
S1, E3: A student sneaks into the Forbidden Chamber, where the army keeps a demon for training. To show how dangerous a demon is, Shinoa takes Yuichiro and Yoichi there, but her plan fails when Yuichiro ignores Shinoa and starts to fight the demon.