The Desert Lives
S1, E3: Dramatic changes in the rainy season transforms the Kalahari and exposes Sirga's vulnerability when it comes to hunting antelope that are strong and well-nourished. It follows the emergence, mating and pro-creation of African Bull frogs a seasonal phenomenon, and Sirga's unique encounter with African Bull Frogs on a pan.