The Desert Rose
S6, E1: On the season premiere episode, Jane and Lisbon secretly continue their dangerous mission to narrow down the list of seven Red John suspects – Bret Stiles, Gale Bertram, Ray Haffner, Reede Smith, Robert Kirkland, Brett Partridge and Sheriff Thomas McAllister – as they investigate the murder of a man who was missing for two years.