The Devil and D.B. Russell
S14, E1: D.B. Russell leads the CSI team on a hunt to find Morgan and Ellie Brass following their kidnapping by a ritualistic killer. Eric Roberts, James Callis, Tim Matheson, Annabella Sciorra and Teal Redmann guest star.