The Devil Will Drag You Under
S2, E9: When Hicks turns defector and beginning working for Parish, Rosen and the team can only wonder: has Hicks truly turned, or is he playing a deeper game involving Dani? The truth comes out when the team uncovers Parish’s plot to cause a massive, deadly blackout, and victory will come at a cost that none of them are prepared to pay.