The Devil You Know
S3, E6: Driven to the edge, Dex loses his way until he’s offered a lifeline by Fisk. Matt comes to Karen for help, which she agrees to give – on one condition. While Fisk prepares for Vanessa’s return, Agent Nadeem gets rewarded for his work.