The Devil's Allure
S1, E3: Lonely widow Marilyn Burdick finally finds love again with Louis Plunkett, a charming real-estate agent. But Marilyn's only daughter Karen and her husband Jason doubt Louis' motivations and tension quickly escalates, triggering a deadly series of events.