The Devil's Due
S5, E14: Hades threatens to condemn Hook to the River of Lost Souls after Hook refuses to choose which three of his friends will have to remain in the Underworld. Meanwhile, Gold is eager to help Emma, Snow, David, Regina, Robin, and Henry find Hook so he can return home to Belle, but in order to do so he must find his ex-wife Milah in the Underworld, and receive her help.