The Devil's Share
S3, E10: As the POI team seeks justice for one of its own, Finch realizes one of his team members may go one step too far, in order to end the war with HR. When The Machine singles out one of criminal organization HR’s key players, the number may be up for corrupt NYPD Officer Patrick Simmons, in the conclusion of a three-episode event.