The Devil's Workshop
Сезон 2, серия 15: The ER is quarantined when a viral outbreak jeopardizes the lives of the doctors and patients at Angels Memorial. Also, Ariel (Emily Alyn Lind), the young girl Leanne bonded with a year ago when she lost her father, returns to Angels.