The Diana Affair
시즌 6, 에피소드 16: Bull and Izzy experience marital discord when Bull has the team lead the defense for his ex-girlfriend; personal conflicts abound for the TAC team when Chunk finds himself defending Diana in court against his boyfriend and prosecutor, Robert.