The Dirt: The Beets Go On
Сезон 10, серия 108: The one-of-a-kind Beets family explain why their season's been a struggle and the kids rip Tony for his questionable operating skills. Then, Dozer Dave Turin and foreman Jason Sanchez reveal the truth behind the disastrous start to their all-new season.