The Disappearing
T1, E1: In the summer of 1989, four bodies are found in the woods. Shortly after, Barbara Neder, the sister of high-ranking federal officer Thomas Bethge, disappears without a trace. Rookie Anne Bach is assigned to investigate both cases.