The Distance Between Them
S1, E2: Makoto and Kotonoha go on their first date together, and Makoto's heart and mind are in a whirlwind of excitement and bewilderment, but it doesn't go as he had imagined it to go. The next day, Makoto later tells Sekai about the date, and she tells him to slow it down and not smother her. She gives him two movie tickets to take Kotonoha on another date...