The Divinity Cluster
S1, E1: Captain Dante Montana oversees 18-year old Percy's first manual docking of the Trans-Utopian. On Luna, Dante reunites with MacDuff, a friend dying from cancer. Darius orders Luc to capture Eccleston, a geneticist who may hold the key to "The Divinity Cluster", alien genes that may affect the future of human kind.