The Doctor's Wife
S6, E4: The Doctor follows a Time Lord distress signal to a mysterious asteroid in a Bubble Universe - could there really be another living Time Lord out there? But the asteroid hides a secret which could threaten the existence not only of the TARDIS crew, but of the TARDIS itself.