The Don't in the Do
S7, E9: When a corpse is found at a landfill, dyed in a blue substance, intern Arastoo Vaziri (guest star Pej Vahdat) discovers a method that helps eliminate postmortem damages to the corpse, which leads the team back to a hair salon where the victim worked. Meanwhile Bones is feeling uncomfortable in her post-baby body, so Booth decides to do something special to boost her self-confidence.