The Girl in the Woods The Door in the Woods
S1, E2: As the Hypnotist hunts for more victims, a dangerous figure from Carrie's past threatens to shatter her new friends' trust in her; Carrie sets aside dreams of escape to save Nolan's missing family before it's too late.