The Doubleheader: Game 2
S3, E2: The pressure's on when Detroit Tiger and baseball superstar Miguel Cabrera taps them to build a tricked-out Chevy Duramax for his charity. And the guys try to knock it out of the park with National League themed UTV bullpen car for MLB Network.