The Dragon Reborn
S1, E4: Moiraine struggles with uncertainty while Lan struggles with their new companion. Rand wonders about Mat and Mat starts to wonder at himself. Egwene and Perrin take their first steps down a different path. An incredible new power is unleashed on the world.