The Dragon
S6, E19: Looking to expand his empire, Diaz and Laurel meet with The Quadrant, a coalition of mafia families who run national organized crime. Meanwhile after Oliver's recent decision, Felicity and Curtis double their efforts on building Helix Dynamics.