The Dream Team
S4, E5: The 'Medellin' trailer is leaked on YouTube, and an enraged Billy blames Eric. In an effort to appear younger, Drama gets a scrip for a medical-marijuana facility...so he can purchase the club's stylish cap. Ari and Lloyd attempt to sabotage a deal with a longtime foe so that Vince can get his next project.