Republic of Doyle The Driver
S6, E4: Jake teams up with an enigmatic and dangerous woman to track down a missing driver before a crime war breaks out. Leslie extends her help to Jake and the Doyles, despite not being cleared by her therapist. Mal and Des hit rock bottom with repo work.