시즌 5, 에피소드 1: On the fifth season premiere, Frankie insists on having the entire Heck family along for the ride, against Axl's wishes, as they drive to his college to move him into his dorm. But the short drive turns out to be an eternity when Sue freaks out after discovering that Frankie forgot to fax in her essay to be a candidate for Junior Peer Leadership Advisor, and Brick proves once again that he can't be trusted when he keeps losing his new cell phone.