시즌 1, 에피소드 11: An accidental emission has Carrie certain that she and Mr. Big will never share a bed again. The last three months have Miranda convinced she will never share a bed with any man again. A foray into tantric celibacy leaves Samantha craving old-fashioned sex, and Charlotte's boyfriend would rather be mentally balanced than sexually active.