The Duel
S1, E7: As Edmond’s campaign of revenge continues, Fernand’s misdeeds are made public. Outraged by his father’s downfall, Fernand and Mercedes’ son Albert challenges Edmond to a duel. But with such high stakes, it may be time to reveal the truth before it’s too late.