S1, E5: Two hundred years ago, Tobias and Samuel both died in an attempt to win the affections of Ariadne - who loved neither. Now they are cursed to relive the terrible events once a year on the anniversary of their deaths. But this year things are about to change. The trio become involved with the students from the local high school and see an opportunity for possession - to finish what they started.