The Dumpers
S1, E4: Dumper will do anything to evade from cleaning. He asks MakeM8! to make a clone of himself, so that he will make his clone help his friends in cleaning, and he can sleep as much as he wants. But unfortunately everything gets out of control since his clone behaves exactly the same as Dumper.