The Dundies
S2, E1: In the season premiere episode, the Dunder Mifflin employees suffer through the annual office awards ceremony, "The Dundies," hosted by pompous boss Michael Scott (Steve Carell) at their local watering hole - a Chili's restaurant. Jenna Fischer, John Krasinski, B.J. Novak and Rainn Wilson also star.