The Eleventh Hour
S5, E1: The Doctor has regenerated into a brand-new man, but danger strikes before he can even recover, as Doctor Who returns for a new series. With the Tardis wrecked and the sonic screwdriver destroyed, the new Doctor has just 20 minutes to save the whole world - and only Amy Pond to help him.