The End Game
S15, E18: The CSI unit faces the final showdown with the Gig Harbor killer whose motives are finally revealed. Meanwhile, Nick Stokes makes a decision that will affect the entire team moving forward. Guest stars include Mark-Paul Gosselaar as Paul Winthrop, Mark Valley as Detective Daniel Shaw and Eric Roberts as Daniel Larson.